Wednesday, November 14, 2012

Baru 2 ari off..

Arrini half day(takdela half day sgt, dlm 3 jam lebih je) aku kat sekolah, budak2 antar taska Iyad sbb cikgu nabil Indian, so sambut deepavali la kot cuti lagi..balik, budak2 kebetulan dah kenyang nasik kat taska,pun aku buat jugala menda2 anak nak makan apa apa yang patut, selang setengah jam asik mintak air/makan/air/makan/susu/ susu/susu lagi..pelik aku diorang ni mcm lapau sgt ke smpai non stop mkn aje..
Yad lak sikit2 nak nangeh lepas nengok citer RIO (dvd)..masa Rio tgah on tu dia diam je, sekali bila dh habis, tup tup nangeh..sensitif sgt, abang kuis takleh,amik meinan takle, tengok dia main tablet tkleh..semua takleh,semua nak nangeh.
Las2 bwk naik bilik, tinggalkan dia kat cot dia tu ngan susu sebotol, nangehla jugak,siap pekik lagi nanaaakkkk,nanaaaak...aku tinggal je dlm tu..diam sekejap, aku jenguk, tengok tengah nyusu.nampak kelibat aku,apa lg, sambung speaker.aishhh...aku givap bwk turun bawah, boleh dia tahan mata sampai ke petang..tapi sahla ber'peranga':nye sebab tahan mata, bdn penat,BONUS!pastu pas maghrib nangeh lagi,serba tak kena, suh my other half bwk naik atas tido dlm cot, tak lama pastu diam selepas memekik tanda protes..tidurla tu..Hai anak...janganle menguji ibumu ini..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails