Sunday, March 14, 2010

Rindu

Saya tiba tiba rindu sgt kat kampung..Kebetulan sekarag cuti sekolah,selalunya saya pasti balik kampung halaman saya since weekend biasanya tak pernah berpeluang balik..tapi kali ni tidak, saya dan anak speneuh masa di rumah ni..Rajin2kan tangan tengok tiket tambang murah MAS...tapi memikirkan saya sedang sarat, due date makin hampir, banyak barang lagi belum beli, tambang return trip dengan anak kurang2 6 ratus lebih, banyak lagi keprluan bersalin belum siap.. sigh....

ps: waktu cuti ni jugala peluang saya nak siapkan project paper dan assignments...harap2 nenek dan atuk akan singgah rumah kalau diorang dah sampai KL next weekend...setidak2nya saya dan nabil dapat juga jumpa dorang sebelum saya due kan...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails