Sunday, March 7, 2010

Aksi Nabil kat Kedai Kek

Sabtu gi tukor tayre kete aku ngan ambik new sport rim..(mekasih encik hasben...i lap uuuu...)ps: nak new netbook bulesh dak??hehe

Sesambil tunggu hasben tunggu cine kedai wat kije tukor tayor aku, aku bawak budak kecik tu (read:NABIL) gi makan kek kat SEKRET RECIPE dekat dgn kedai tyre tu...amboih amboih dia kemain lagi nyakat sorang budak pempuan dalam umor 4 taun ni,sesambil mak dia tengah order apa kek nak beli, budak tu tengok2 le kek yang ada kat display kaunter tu..si NABIL ni dengan selambanye gi redah depan budak pempuan tu, sambil mata dia jeling2 kat that big girl, KUNUN DIA PEPURALA tengok kek jugak...hehe... then aku tengok budak pempuan tu alih lak gi sebelah kiri kaunter kek, tengok kek lain...yang NABIL ni pulak, sekali lagi dengan selambanya, pijak kaki budak pempuan tu, berdiri depan dia dan KUNUN-2 TENGOK JUGAK KEK KAT sebelah kiri kaunter pulak..dan dan MAK BUDAK PEMPUAN TU GELAK GILE, SAMBIL KATA..PANDAINYE ADIK NYAKAT KAKAK YEEE....SESAMBIL PANDANG AKULER........aku sengih je la....
Bila budak pempuan tu ngan mak dia dah nak balik kuar pintu kaca kedai. NABIL lambai 2 sengih kat dia...hehe soooooooooooo sweeeeeet but yet sooooooooo cheeky nakal la kamu NABIL!!!!

ps: manala dia dapat akal buat mcm tu kat budak pempuan tu ekh...aku pun tekejut...kecik2 dah pandai nyakat orang....
patot aku ambik gambo candid aksi NABIL ngan budak pempuan tuh, tapi segan lak sebb mak dia ada...kang kena saman lak ambik gambo anak dia kan...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails