Wednesday, December 16, 2009

Harness cap Bumbleb*ee

Ingat lg tak ritu aku ada citer pasal toddler s harness ??? Yang cap Bumble b*ee kan..dah beli dan dah yang ada kepala SINGA tu dan dah try pakai kat Nabil time berjalan berdua je dgn dia dan tanpa memakai stroller...alhamdulillah, though aku rase cam kejam sikit 'IKAT' anak kat harness tu, rase cam lebih selamat sikit dripada biar dia bejalan tanpa kawalan(maklumle toddler sedang dia memang saaangat lasak nak berlari manjang)...pun begitu, aku tidakla begantung pd harness tu semata, sebab Nabil suka je aku pimpin tangan dia cuma sesekali time dia cam berkobar nampak playzone dgn meinan yg byk2 kat dlm Paksen, maka bekobarla juga dia lepas pimpin tgan aku dan berkejar ke tempat tu...aku lega dia cam belapang dada dan redha juga aku pakaikan dia harness tu..so lenkali boleh a mummy jalan berdua lagi dgn Nabil kan...tapi takle lama sgt outdoor dgn harness sebab dia suka NAP sejam dua..sekejap2 dekat2 boleh aaaa...



[caption id="attachment_2577" align="aligncenter" width="225" caption="lepas tukor pampes dlm baby room"][/caption]

[caption id="attachment_2578" align="aligncenter" width="225" caption="Nabil carries kepala singa kat belakang hehe"][/caption]

[caption id="attachment_2579" align="aligncenter" width="300" caption="driving..while mummy simpul tali harness kat kepala singa"][/caption]

basically secara pukul rata okla nak guna harness kalau aku bejalan bdua je dgn dia dan tanpa pakai stroller...cuma takle lama sgt, sebab dia masih lagi my baby yang suka nap time outing...

SIAPA NAK MCM NI BOLEH CONTACT SAYA DI SINI

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails