Friday, July 24, 2009

Panggilan Tipu

Pagi tadi as early as 10 pm, aku dapat panggilan dari sykt BLABLABLA menyatakan tentang hasrat nak memantau pergerakan kad kredit ku...penipu...mula2 kata sebagai wakil may..nk dan nak buat soal selidik sikit tentang penggunaan kad kedit..Aku dah tak sedap ati dah, dahle mngganggu time2 kije...uii..lepas tu start dah tanya, penah guna tak, kat mana guna, berapa amaun, dan boleh tu nak mintak details number kad sebagai catatan mereka la kunun aku beri kejasama..last2 aku jawab, YEKE AWAK NI DARI bank sekian sekian?, NAMA SIAPA TADI?ADA BUKTI YANG BOLEH SAYA PERCAYA?BOLEH JUMPA DI MANA2 ATAU DATANG JE LA SEKOLAH SAYA UNTUK AMBIK DETAILS...' tup2 dia hang up!!!!! SAH le PENIPU...so anda semua, berhati2 la..........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails