Sunday, December 16, 2012

Fisher Price Newborn to Toddler Rocker

ye,aku tau..dalam umah ni dah xdek infant/newborn/baby kecik/baby baru lahir/baby bangun nangeh malam2...seme kids (cehh mcmla anak dah 4) dah besar sikit tapi I PUNYA UANG I PUNYE SUKELAA...hhaahah takdelaaaa.aku saje beli standby kot sok lusa kuar anak kecik pulak...kan abah nye nabil ngan abahnye iyad kannn..... murah je aku beli ni.kaler biru ada kaler ijau pun ada. apa beza jangan tanya aku tau green tu lates design, biru cam old esign function pun sama yang penting berfungsi dan murah... iyad boleh duduk, nabil boleh tumpang duduk, abah nabil xyahla duduk....haha nanti baby lain boleh duk sini tunggu mama buat kerja rumah mana aku beli? murahhhhh kat sini gambar nanti aku up
pastu yg ni pun dia jual gak..pun murahhhh
lagi satu kan, aku nak pesan, mak mak yang suka beli brg seken hen kat anak ni, kalo mampu henbeg coach mahal, henbeg guci mahal, baju tak kurang 300 selai, pastu tudung nak fareeda atau yang seangkatan aje kan mahal tu, janganla kedekut sgt nak jimat nak barang mainan murah/cap ayam/seken hen...o,kau punya kau nak yg mahal,baru,bagus aje, yang anak kalo boleh nak jimat..alasan : alaaa,bukan pakai lamaa pun..ala, menda gini pakai sekejap buang duit i aje bazir2 kat situ..bla bla bla..aku pantang orang camni memang selfish dulu yg ni aku penah beli seken hen...korang kalo boleh barang anak takyahla seken hen kalo mainan camni..sebab nabil nye 2 minggu je tahan pastu berderai retak dianya handle depan tu siap berdarah pecah bibir nabil tertonggeng kat umah pengasuh...siap campak menda tu dalam semak belakang umah dia marah nye pasal...last tu aku beli seken hen mainan...sorryla

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails