Sunday, December 19, 2010

Sembang Midnite

Skrg pukul 3 pagi...cam bese la, aku tengah2 mlm buta mesti tejaga,samada anak nangeh nak susu ke(salu susu nabil hasben aku bangun bagi susu), iyad nak feed ke, ataupun akunye nature call..
Tekak kering, turun dapo minum sket2, ingat nak sambung buat paper, argghh, malasss daaah...mood pun takde, idung tengah berair, bek tengok blog orang(alasan betul..)
Salu kalau time cenggini nengok online shop ke, ebay ke, amazon ke, mesti kureeeng napsu nak beli apapa...kalau siang harusla click2 click(seiring duit dalam mebenk cair camtu jek), nerves kot ek, adrenalin pun laju je siang tu yang buat semangat membeli membara..hehhee..kalau tengah malam camni, niat nak membeli tu agak siqah..
cek hp, nengok ada smms dari member dah habis buat paper tggu nak grad je april ni..waah ko kak syokla sem ni ko lenggang perut je bwk bdn gi dengar lecture ek..aku gak tak gerak2 lagi bila nak habis ni wehhhhh..Sejujur jujurnya, aku ni selagi dateline tak semakin menghimpit, selagi tu la duk selamba je slow slow ngan paper, camni punya perangai nak sambung lagi, harus tidaklah kot unless ada sponsor, aku takyah kije, duk buat fulltime sambil bela anak, itu okeyla...macam sekarang, fulltime kije+ fulltime mummy+ student lagi,adoi...stress memanjang..kalau tak kije,fulus takde, kalau dapayt sponsor pulak, satu je la, terikat..pas grad takleh nak pi try tempat lain,mesti serve sponsor gak kan..
jenguk2 budak2 tido, eh, apesal hasben ngan nabil tido bilik belakang lak ni???oo, baru tringat, magrib smlm surrender naik tido awal, tinggal budak2 hasebn handle, aku tak baper sihat(asal nak start kije je mulala tak sedpa badan), agaknya taknak ganggu tu yang hasben bwk nabil tido belakang tu..esok harus kena pi ambik ubat clinic gak, lusa dah start duty semula lagi, miting dah mula untuk tahun baru, bila miting dah start, headache pun start, kije pun mula melambak, 20th - 25th register lak, harap everything smooth, kurang stress dan aku pun sudah2 la lembab ne nyiapkan paper...lagi cepat settle paper, lagi cepat ko honeymun as oiii...amin.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails