Wednesday, April 28, 2010

Itu dan Ini @ Mahal dan Murah

Aku suka gila yang nih..
marc n marc jacob lil q convertible hobo
tapi mahal ..almost rm1.7 k
(series takkan beli a handbag at that price..bek beli gelang mas..bak kata mak akula)

so aku opt to this..very the cheapo tapi functional sama la kot
kat butik pun dah sold dah this bag so aku beli kat ebay jek..
pvc je la bukan leather tapi aku suka pattern dia.. 
convertible bag sama size mcm marc n marc tu la..
ada tali panjang gak untuk jadik crossbody..
plan nak sumbat barang babies time family outing.

aku juga suka jugak yg nih..pun tak mahal mana..
ni Baby Phat tote collection..dalam tiga rat lebih je kot..
tapi since aku duk lama dah angan nak leathernye version..aku opt to this...
kira latest bag a yg aku sambar..
puas ati pakai ooo sumbat segala mak datuk nenek kat dalam..
patent leather poppy large coach tote
perasan ala ala michelle trachternberg la pulak ..hihi..layan.


lagi satu ni pun aku berkenan..belum ada chance nak beli 
tapi ada angan jugala..
 ni patent leather typed


yang ni sateen material dia..cheaper dari yang patent leather tu

tapi dedua a bit pricey la..so maybe opt to a very much cheaper one..macam ni..


sateen raspberry colour(ngeri tak kaler dia?aku suka jek)
atau ni..

lawa jugak..yang penting tak byk modal kena kuar...hihi


ps: designer bags lain belum mampu nak beli, maybe aku punya limit pun setakat bag macam ni je la, unless stated kat payslip bersih ...BERSIH okay...at least rm6k okla kot ..hehe..BERSIH tu bukan termasuk utang tak bayor lagi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails