Saturday, March 20, 2010

Teringin Sangat

Baru saya sedar, dah lama sangat saya tak religiously makan coklat dengan banyak sejak saya mengandung ni..kenapa ye? Sebab saya risau kandungan gula dalam badan mungkin boleh naik tiba-tiba(bunyinya psycho) sebab ikut pengalaman kengkawan, sebab dorang craving coklatla gula naik, badan naik(saya tak makan coklat sangat pun badan naik jugak........) end up, masa labour memacam poblem timbul...dan kena pangkah dengan dokter sebab diet kurang sihat..
Tapi tiba2 aje harini saye teringiiiiiiiiiiiin sangat nak makan coklat yang mahal macam yang jual kat dalam airport tu.ha ah, kat alamanda pun ada tapi flavours yang kat airport tu lebih tempting..mungkin sebab tadi saya ternampak satu kedai jual bun mahal kat the mall tu jual beberapa jenis coklat yang nampak lazat dan sedap, tapi saya tak bani nak beli sebab brand nye saya tak penah makan..lagipun mahal!
So saya ingat minggu depan (gaji kan..apa?nak beli coklat ke tunggu gaji ke?hehe..ha ah, sebab pada saya berbelanja beli coklat mahal ni dah kira mewah dah...)saya nak pegi KLIA seorang diri atau ajak cikgu member sesekolah ngan saya shoot gi airport dan beli a few perisa yang saya ngidam tu..dan saya boleh makan dgn buah hati saya la..NABIL.. jauh pun jauh la janji dapat coklat..

ps: mintak doa banayk2 kat TUHAN, saya sihat tubuh badan dan ada rezeki ke KLIA nanti..amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails