Tuesday, March 16, 2010

Ni Yang Nak Join DECO ERIC Contest Nih

Aku kat umah ada set sofa 3,2,1 size XL compared to yang size generous macam kebanyakan yang ada kat kedai...sangat cozy namun sizenya yg XL tu sedikit sebanyak menyempitkan ruang yang dah sedia tak spacious..kebetulan pulak space ruang tamu tak besor mana..tau je la umah terrrace lot tengah ni, mujur pencahayaan ok walaupun tidak secerah ruang dalam rumah end lot atau corner lot yang ada tingkap kan...kebetulan pulak aku jenis mata takleh nampak menda berselerak/sepah sepahan, mulala sakit mata aje memandang, kebetulan pulak baper banyak kebetulan daaaaaaaaaa aku ada anak kecik bawah umor 3 taun dan akan coming coon sorang lagi, ntah2 lagi 2 tahun tambah lagi ngeeeeeeeee..yang sangatle suke sepah2 kan meinan la, magazine la, tabur2 baju tak lipat la, paling tak tahan, dia suka jugak tuang2 air atas lantai la,hancur2kan biskut/roti la..huhu, sunggohla menduga kerajinan nak ngemas...so, aku pun rajin2kanle mengsurf internet jumpala web ni...bat penyejuk hati

http://inspirasidekorasi.blogspot.com/search/label/small%20living%20room

ok jugala, memang takkan jumpa yg sama mcm rumah kita tapi setidaknya, concept MINIMALISM yang aku amal di rumah mengurangkan beban mata memandang ruang yang bersepah...pun begitu, terliur dan berhajat juga nak beli modern chair atau stool panjang, setidak2 dapat jadi tempat lelap mata sekejap sementara tunggu waktu asar petang2 kan...macam yang ni...

if it s in plain cover pun ok, aku suka.
.

Aku suka sgt tengok DECO BERSAMA ERIC tu..kalaula aku pun berpeluang dapt free deco service and sponsor mcm tu, sah aku suh ERIC ubahsuai ruang tamu aku...hehe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails