Thursday, March 18, 2010

Arrggh..Petang Ini!

Sedikit kusut pagi ni, sebab harini Khamis...ada kelas 3 jam lebih non stop kat UKM...sian le budak busyuk tu ngan abah dia duk bedua je kat umah petang ni...Plus, aku dah start PSYCHO memikirkan kena duk tegak kat kerusi dengor lecture staright 3 jam tu...kadang aku tuang2 gak, dalam kul 5 tu, aku kuar a jap gi solat ASAR la, gi round fakulti la, gi tandas la...adala dalam 20 minit buat regangkan otot pinggang yang cramped (akukan makyong..), pastu baru aku masuk kelas semula..lecture pun seemed tak bother/atau dia paham kot kondisi aku..mesti tanya, ARE YOU OK DEAR???hehehe..sogan la jugak tapi AKU SENGIH BAK KERANG YANG TAK BAPER BUSUK la...see,itula namanye rezeki, bila orang bersimpati yang bertempat atau meletakkan diri mereka dalam kasut kita ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails