Tuesday, December 8, 2009

My New MAC bag

Aku bukanle jenis yang bekobar makeup bagai touch up mcm makdatin .. aku cuma seorang yang simple, tapi still segan2 juga kalo org tengok aku selekh...apa?batang make up??manadeh...seingat akula, yang paling tebal aku make up adala sewaktu aku kawen..(nantila aku tempek gambo..sogan a pasai kalo boleh takmo expose muka dlm nih) Cuma sejak lepas berumahtangga nih, nak nak pulak selepas bergelar ibu ni, paling tidak aku nak nampak manis dipandangan mata yang tersayangs...setidaktidaknye adala oles pipi sikit, alis mata bershadow2 sikit, lipstick terang sikit...so that yang menyayangi kita bertambah sayang...yela, menda indah di pandangan mata sape tak suke dak??

I like!!!!




[caption id="attachment_2363" align="aligncenter" width="320" caption="Intended for putting in my only 3 lipsticks, cake n compact n loose powder, my current body shop and revlon eyeshadow and MAC eyeshadow set of 12 colours with blusher..heheh"][/caption]

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails