Friday, December 11, 2009

MLM

Syok bace blog org yg join ML mcm Haio ke..apa ke..memang kena hard work jugala..mcm aku ni, confidence nak convince orang beli barang ntah ada tidak..tak penah try..(eventho) aku bejaya mengletgo a few preloved items dengan harga yang ok gak a) still tang MLM ni aku tak berapa berani nak try..tapi who knows, maybe satu hari nanti bila aku dah give ngan kije makan gaji nih...aku join MLM lak ke...sebab tengok ada juga member yg berjaya giler..dan ada juga yg tak berapa menjadi..husband ada juga kate, nak cepat untung is doing bisnes..especially bisnes yg kita minat sgt, memang automatically jadi sangat gigih nak usahakan..cuma waktu sekarang belum mengizinkan, aku masih punya 2 sem nak settle belajar, ntah sambung lg pulak ke next peringkat, dgn nak bela ank kecik lagi...jaga hal umahtangga lagi...tapi insyaallah, ada simpan angan dlm hati, satu hari nanti aku bisnes juga.mulakan dari bawah pun takpe..sikit2 lama lama jadi bukit...amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails