Sunday, October 4, 2009

Sejak nabil KE NURSERY

Rasenye dah 2 bulan Nabil duk nursery..sebab abahnye dah 2 x bayor kat Tokey nursery.Ad beberapa perubahan yang agak ketara pada dia aku tengok...wink wink

1) sangatla KURANG TIDO..tak elok kan untuk todd umur dia...cikgu dia kata "anak akak nak tido sejam je pagi..dalam kul semilan ke sebelas gitu..tapi tak lame la...dia kejenye meronda je la satu ground floor tu..cuit sana sini..tapi tak nangeh pun.tingkat atas dia takmo duk..nak duk dgn budak besar..PETANG KADANG TIDO KADANG TAK.."tapi bila aku amik dia dari nursery, tak kirala kul berapa pun, awal tengahari ke, petang ke, di bantainye tido berjam2..kadang sampai sok pagi kul 4-5 pagi la baru bangun..haru...
2) "kuatnye dia makan kak...selera aje bagi pape pun..(HAH?APEPE)seronok kot makan reramai.." err actually nabil memang ok bab makan cuma bila duk nursery tu lagi selera kot...ye la makan beramai
3) montot start ruam semula..aku pecaye ni bahana PAMPES a nih..kan cuaca lak hujan panas tak menentu..member tu lak kuat peluh..huhu habis montot dia naik ruam....(aku nak j ngadap tokey nursery..'tolongle cik saya nak anak saya pakai CD..boleh???)
4)suka nak berkawan...asal nampak todd besar kecik..semua nak di'ramasnye'..kadang nak cekau pun ade gak..aku risau dia cakar todd lain je kat nursery tu..tu kang tak pasal2 calar muka anak orang, adalak lak yang nak menyaman nih karang..tapi memnag perubahan besarla, idakla mcm b4 this, asik reserve kan diri jek...
5)banyak mulot giler(ke mewarisi aku atau my significant half nih) rasenye kalo my other half, MUSTAHIL...hik hik hik...
6)MANJE ngan nenen mummy dah kureng..sob sob....sejak kurang ber'tempek' ni....nyusu dgn aku pun dah kurang....sob sob istk istk...mummy sdih la bab ni sebab dia belum pun 2 tahun..dah kena renggang renggang boobs dah..huhu

ANAKKU...APAPUN MUMMY HARAP NABIL OK JE KAT MANA PUN NABIL DUK..HAPPY2, PANDAI BAWAK DIRI DAN SIHAT SELALU..HARAP PIHAK NURSERY PUN SENTIASA BELAS DAN IHSAN PADA NABIL..JAGA MAKAN MINUM N WELFARE DIA SEPANJANG DIA BERADA DI SANA..AMANAH TU..SEMOGA ALLAH MLINDUNGI DIA SELALU..AMIN

DSC00087

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails