Wednesday, May 20, 2009

Dulu dan Kini

Korang pecaya tak aku dulu penah ada 10 handbag dan 16 heels yag pelbagai kaler????kalo korang jumpa aku IRL sekarang, mesti korang tak pecaya bahawa dulu aku pembeli tegar handbag dan kasut paling tidak setiap bulan....GUESS handbag tu, aku penah ada 5 bag..(boros kan??)lum lg yang ntah brand hape2 asal SALE je akula salah seorang 'piranha' yang terjah kedai..

Macamana agaknya aku boleh pencen ngompol menda2 nih ek???Heheeh, sejak kahwin dengan ayan Nabil la....banyak menda berubah, shopping pattern, dress code(hehe), timing masuk and bangun tido, kekerapan ku merewang tak tentu pasal etc..rasanya rata2 ladies bila udah begelar isteri orang mcm ni la kan....

Dan bila dah ada Nabil, shopping pattern berubah kepada barang2 berkaitan anak2 pulak. Kadang2 bukan keperluan pun, tapi menurut kehendak tekak je sebenarnya, namun aku tetap pastikan yang menda2 yang aku beli tu ada digunakan..dan dapat diturunkan kepada bakal adik adik Nabil nanti...kan???

2 comments:

mrs noba said...

hmmm...i lepas dah ada anak, berubah jugak shopping pattern tapi utk diri sendiri tak jugak berkurang...
adussss!!! :(

azrea said...

kita serupa................... :p

tapi ni anak belum keluar lagi and he's a boy! kalau ni baby girl... lagi parah la. hihihihihi

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails