Friday, May 1, 2009

Rindu

Lama tak balik kampung...sigh..rindu da bertapak, pada mi, abah,bros, iwan(sikit2) dan anak2 sedara yg lama tak jumpa..kesibukan kerja. aku yg takle sewenangnya cuti hanya sebab aku cikgu yang layak apply 7 hari cuti rehat...huhu

Petang tadi mi call, tanya khabar nabil dan ayah nabil, juga menyatakn kerinduannya nak tengok aku dan cucunya...sebak j rase time tu sampi aku terPAUSE sekejap sembang online kat telefon...inilah yang jadi masalah kalau merantau jauh dari keluarga(tapi aku rase majority orang kat lembah kelang ni menag camtula,merantau cari rezeki tempat orang...baru berlainan negeri, belum lagi kalau ikut hubby merantau ke negara orang, adakah aku mampu menahan rindu tatkala ia datang bertenggek di tangkai hati.......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails