Wednesday, March 11, 2009

Sebuah kisah, Satu keinsafan

Kupohon pada yang Esa, semoga dipermudahkan segala urusan, semoga kasih sayang, kesihatan dan kesenangan berpanjangan, semoga dijauhkan dari ujian yang tidak mampu ditanggung, dan andaikata diuji, semoga diberi kekuatan diri, semoga dipelihara dari segala musibah, semoga terlindung dari segala bencana, semoga terhindar dari segala kealpaan, semoga terbimbing ke jalanNya yang benar, semoga dilimpahi rahmat sebanyak mungkin, semoga tidak alpa dan lalai dari ibadah dan mensyukuri segala nikmatMu Ya Allah, semoga hidup yang dijalani, diberkati dengan restu dariNya.Amin Ya Rabbal Alamin..

AL FATIHAH BUAT ANAKANDA AMIR YUSUF..yang sedang manis tersenyum disisiNya.

http://www.fajaril.net/blog

Rasulullah s.a.w bersabda dalam firman Allah dalam sebuah hadith Qudsi: “Tidak ada balasan bagi hamba-Ku yang Mukmin, jika Aku ambil kekasihnya dari ahli dunia kemudian ia sabar, melainkan syurga baginya.”

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku…

Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak pantas disurga…

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…

*SEMOGA INI MENJADI PERINGATAN KEPADA AKU AKAN AMANAH YANG DIBERIKAN ITU...

1 comments:

Fajar said...

Salam. Terima kasih yang tidak terhingga atas segala kata sokongan yang diberikan. Serta doa yang dihulurkan. Moga Allah merahmati kita semua. Insya Allah.

Ikhlas dari kami sekeluarga

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails