Thursday, March 26, 2009

Sakit Belakang...

Lately kerap sangat aku sakit urat belakang...ada member kata, sebab pakai high heel...aduhai..aku sudah lama retired from wearing any high heels la sayang...ada yg ckp sebab dah biasa g urut, so kalo miss urut mesti efek sakit belakang satu badan,ye ker????

aku rasa sebab aku lama sangat nyusu baringkan nabil...yela, malam2 nak bangun riba dia n nyusukan mcm time dia below 5 months dulu, tak larat dah mummy ni nabil oiii....aku pun tak sure, dia betol2 nyusu sepanjang malam ke ataupun nyentil yang lebih..huhu..yang aku pasti, bangun pagi b..bs ku memang kempis sekempiskempisnye.....perot keroncong giler dan lenguh2 sebelah badan(aku selalu ngereng kenan je sebab nabil suka gayout belah kanan).....tolongg!!!lenguh sesangatlah badanku ini....

2 comments:

azrea said...

elakkan minum air sejuk, buah2an yg sejuk mcm tembikai, sayur yg banyak angin.

sejuk n angin pun boley sbbkan sengal2 ni :)

kalau dah terasa badan makin dibebani dgn tugasan or tak cukup tidur.. dont forget to take ur calcium :)

insya allah... boley berkurangan :)

ira said...

beb.. tido jgn dgn satu gaya je.. mmg sakit belakang..
kene kalih kiri kanan gak.. tido pun nak kene bersenam gak.. hehe..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails