Tuesday, February 24, 2009

My two Ahmads........

I LOVE U BOTH........my two AHMADs....eventho there were times u both drove me semi insane!!!Heeeeeee

my two precious...keep me going tough in life to become....having the tender smiles that make me smile too!........reasons for me to be thankful to God......reasons for me to be a better better better me in times......(am trying hard)..reasons for me to get myself err...A NEW SONY CAM???OR A NIKON DSLR???so that mummy could capture our precious moments together..Heeee

dslr

*********to be updated*****SL

4 comments:

azrea said...

u should get it!! i already got my sony dlsr. cuma insya allah baby dah besar nati i nak upgrade dia punya lense :)

its really worth it tau. lepas tu u can send the pix to www.photobook.com.my print chantik chantik :)

we r going to do that for baby shower sampai ke dia dah lahir insya allah :)

i support ur decision. hihi

Faridatul said...

cool nak beli camera..suke sgt topik ni..hehe..saya pon ingt nk beli DSLR juga..tgh kumpul duit ni..hehe

kalau suke nak main dgn camera baik beli dslr la..if nak gune auto jer baik beli camera yang bukan DSLR..

nanti update ye what u decided to buy..hehe

adinsa said...

hte farida...erm..i dah lama simpan hajat on dslr cuma ongkos belum cukup...heeee..anyhow kalau beli i update...kalo tk mmpu dslr, nikon auto pun ok je...

adinsa said...

hye azrea.....i dah usha nikon dslr...err..taktau nak decide yg mana...am uncertain yet sebb belum jd priority...tp memang berhajat

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails