Friday, August 29, 2008

Scan



Pertama kali saya detect pregnancy dengan doktor di sebuah klinik, saya terlupa nak scan untuk tengok macamana rupanya baby janin time tu...mungkin dek terlampau excited dapat tahu yang saya dah conceive, hasrat nak scan tu saya tangguhkan sehinggalah pregnancy saya mencecah 2 bulan setengah, buat pertama kali saya scan 'baby' di sebuah hospital pakar....bersama suami yang tercinta.... Saya pasti para ibu turut sama merasakan apa yang saya rasa bila first time tengok baby dalam perut...eventho time tu tak nampak rupa apa lagi, tapi bila tengok denyut jantung baby dalam womb, hati tiba-tiba tersentuh...itula agaknya naluri keibuan orang kata....sekeras mana pun hati seseorang tu, bila dah jadi ibu, memang akan tersentuh juga...maklumla, zuriat yang ditunggu dah ada dalam womb....segan juga nak nangis depan doktor, saya tahan2kan air mata....syukur pada tuhan tak terhingga...sejak saat tu, saya berdoa dalam hati supaya Allah memelihara kandungan saya...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails